Spirituális marketinges

Amivel én kezdem amikor hozzám fordulsz!

Szerezzünk egy átfogó képet a mai, a jelen állapotodról. Mik a gyenge pontjai a vállalkozásodnak és persze mik az erősségek. Határozzuk meg és tűzzük ki a célokat. Készítsük el a cselekvési tervet! A spirituális marketing abból indul ki, hogy érző lények vagyunk. A „manipulációnk” arra irányul, hogy a fontos információinkat el tudjuk juttatni a megfelelő helyre. Akármekkora is a környezet zaja. Mindkettőnk munkája fontos. Végzett természetgyógyászként ugyanazok az elvek vezérelnek engem is mint Téged.

Hozzunk fényt ebbe a sötét korba.

A világítás kapcsolója pedig, jelenleg a Google kezében van. Az első oldal jól meg van világítva a többi sajnos már árnyékos terület. Nem lehet más célunk a spirituális marketinggel mint, hogy bekerüljünk a főtáblára, az első oldalra!

Ahhoz, hogy a Google jó helyezést adjon, jelen kell lennünk a közösségi média minden felületén. És rendszeres tartalmat kell kreálnunk ezekre a médiumokra.

Szerencsére ezek a regisztrációk általában ingyenesen megoldhatók!

1, Feladat;

  • Továbbra is a nulladik lépés egy weboldal megléte!
  • Legyen facebook „céges” oldalad.
  • Kell egy insta profil, a vállalkozás nevével.
  • Kifejezetten jó piac ma még a linkedin.
  • A twittert se hagyjuk ki.
  • Akár videózunk akár nem youtube csatorna szükséges.
  • Hírlevél stratégia.
  • A Google-cégem regisztrációt lényeges de itt érdemes inkább a főtevékenységgel regisztrálni mint a cég nevével.

Maga a regisztráció kevés. Rendszeresen publikálni is kell ezeken a média felületeken.

A kötelező protokoll, hogy minden tartalom először a weblapon jelenik meg. A további terjesztésnél pedig szintén kötelező az oldal linkjét beletenni a posztba. Mivel a posztolás egy folyamatos munka ezért kell, hogy rendelkezzünk egy tartalmi/posztolási naptárral. Mikor mit jelentetünk meg és persze hol.

Amikor már van némi bevétel a reklám kampányból érdemes elkülöníteni egy forrást a fizetett reklámok finanszírozására. Az elején ez 3-500 forint naponta. Úgy kell összeállítani, hogy az első forinttól önfinanszírozó legyen! Ez egyáltalán nem lehetetlen feladat. Ezért kell alkalmazni a spirituális marketing eszköztárát!

2, Feladat;

A következő lépésnek a tartalomstratégia felépítése kell, hogy legyen.

A kulcsszó kutatással kezdjük. (ezen a linken egy nagyon jó megfogalmazása olvasható a kulcsszó kutatás lényegének) Itt lehet elkövetni olyan hibákat amiket később már nagyon nehéz kijavítani. Gyakorlatilag ez a marketingünk beton alapja. Hiába készítünk szuperebbnél szuperebb tartalmat ha az nem visz közelebb minket a fő célhoz. Vagyis nem kerülünk be a főtáblára. Ugyanis a tartalom csak akkor eredményes ha az a releváns kulcsszavainkra van megírva. (a mi egyik fő kulcsszavunk például a spirituális marketing 🙂
A tartalmat ezután át kell futtatni néhány ellenőrző folyamatom. Mi a yoast-SEO-t használjuk. Ennek van ingyenes verziója is. Ez általában elég, egy egyszerű felhasználónak. De olyan triviális hibákra hívja fel a figyelmet amikre nem is gondolnánk. Ha már a tartalom gyártással eltöltjük az időnket akkor az legyen használható az olvasó és a Google számára is.

3, Feladat;

A spirituális marketingben a kapcsolatokat tartjuk az egyik fő pillérünknek. Úgy hisszük, hogy egyedül nincs értelme az egésznek. Meg kell osztani a sikerünket és a bánatunkat is valakivel.

A link-építés egy ilyen eszköz. Linket cserélünk olyanokkal, akiknek tetszik a mi elköteleződésünk, és lehetőleg ugyanaz a célközönségünk is. Ugyanaz célközönség de mégsem vagyunk egymásnak a konkurenciái.

4, Feladat;

Valamilyen formában építeni kell a saját adatbázisunkat. Gyűjteni kell a hozzánk fordulók e-mail címét és rendszeresen információval ellátni őket. Ha más nem jut eszünkbe akkor csinálni kell egy kivonatot a hónap cikkeinkből. Ez lesz a vállalkozásod tőkéje. A facebookról kitilthatnak, a google bevezethet egy új algoritmust. Bármi megtörténhet. Csak a weblap és az email lista a tied. Ezek felett van 100%-os kontrollod.

Összefoglalva a spirituális marketing négy pillére;

1, A kulcsszókutatás.

2, A tartalom gyártás a kulcsszavak felhasználásával.

3, A link-építés.

4, Hírlevél.

Bármiben a segítségedre tudunk lenni, vagy kérdésed lenne keress minket bátran az elérhetőségek egyikén!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük